De nieuwe website van ProMobility.

21 januari 2016

Als lokale, onafhankelijke en relatief kleine maar ambitieuze leasemaatschappij willen we vooral onderscheidend zijn. Onderscheidend van onze leasecollega’s en vooral herkenbaar voor de mensen en bedrijven die ons al kennen: onze klanten, onze berijders en onze contacten uit het netwerk. Dat kunnen dezelfde personen zijn, maar ook verschillende. Iemand uit ons netwerk hoeft namelijk (nog) geen klant te zijn. Andersom is dat wel het geval: een klant behoort automatisch tot ons netwerk. Wij hebben namelijk een band met onze klanten. Als we herkenbaar zijn voor de mensen die ons al kennen, dan zijn we ook onderscheidend voor de mensen die ons nog niet kennen. En juist met hen willen we in contact komen.

Kernwaarden

Met hen willen we praten over onze kernwaarden: servicegericht, flexibel en loyaal, ambitieus, maatwerk, duurzame relaties, transparant en open, enthousiast en dynamisch, tevreden berijders, maatschappelijk betrokken, attent en oprecht, samen investeren, win/win, regionale oriëntatie en zichtbaarheid en vooral persoonlijk betrokken. Dat samen maakt ons Goed voor Elkaar en dat is ons DNA. Dit zijn geen loze kreten, daar geven we echt invulling aan en daar hebben we de juiste mensen bij gezocht: Richard, Jeffrey, Agaath, Anita en Sanne. Onze medewerkers hebben dezelfde kernwaarden als mijn compagnon Dick en ik. Logisch, want zij zijn ProMobility en daarmee is de cirkel rond. Onze kernwaarden willen we graag delen met de mensen om ons heen en als zij op dezelfde wijze in het leven staan als wij, als zij dezelfde zaken belangrijk vinden als wij, met andere woorden: als zij dezelfde kernwaarden hebben als wij, dan hebben wij bijna automatisch een match. En dan hebben we het nog niet gehad over auto’s, leaseconstructies, autoregelingen, bijtelling, offertes of prijs. Dat komt later pas. Als de kernwaarden overeen komen, dan komen we er samen wel uit.

Delen

Maar hoe gaan we dat delen dan? Dat doen we via de social mediakanalen van ProMobility: Facebook, Twitter, LinkedIn en natuurlijk YouTube, want we zijn gek op leuke snelle filmpjes. En we delen ons verhaal ook via onze vernieuwde website, die eind januari 2016 in de lucht ging. Ik ben best een beetje trots op onze nieuwe site, heel trots zelfs. Niet alleen wij gaan informatie, onze kernwaarden, autonieuws, leasenieuws en persoonlijke belevingen delen op de nieuwe site, maar onze klanten, berijders en bezoekers krijgen ook de gelegenheid om hun ervaringen te delen. Daarmee wordt de website van ProMobility een communicatie-spin in het web van informatie die van alle kanten tot ons komt en weer gedeeld wordt met anderen: klanten, berijders, niet-klanten, geïnteresseerden, potentiële klanten, enzovoort. Daarmee zijn we best uniek in autoleaseland. Daarmee zijn we onderscheidend en dat willen we zijn.

Dank

Deze nieuwe website is er natuurlijk niet zomaar gekomen. Daar hebben we goed over nagedacht. Niet alleen wij als founding fathers, maar ook onze partners van Campagne uit Rotterdam (ook klant van ProMobility trouwens). Mijn speciale dank gaat uit naar Joanne Lammers van Campagne, voor haar creatieve steun en begeleiding en naar Lendy Timmerman van Dingen anders Doen voor het verwoorden van onze gedachten, ons gevoel en onze intenties. Samen zijn we een goed team. Samen zijn we Goed voor Elkaar!

Veilige en mobiele groet!

Marc Noyons

 

Terug naar alle blogs