“Een persoonlijke en professionele samenwerking”

16 april 2024

Als eigenaar van IT recruitmentbureau RecX is Wouter van Liempt al ruim een jaar tevreden klant bij ProMobility. “Onze samenwerking begon na een aanbeveling van een oud-collega, die vertelde over de persoonlijke benadering en adviserende aanpak van ProMobility. En eerlijk gezegd, ik was op dat moment behoorlijk gefrustreerd met andere leasepartners. Maar vanaf het eerste contact met Richard en het team van ProMobility, voelde ik direct dat dit anders was.”

“Wat me vooral aanspreekt is de persoonlijke benadering. Bij ProMobility ben ik geen nummer, maar een gewaardeerde klant. Mijn wensen worden serieus genomen”, zegt Wouter, eigenaar van RecX. “Richard heeft me altijd op een goede manier geadviseerd, waarbij ik het volledige verhaal krijg en op basis daarvan weloverwogen keuzes kan maken. Het feit dat ze meedenken en echt luisteren naar mijn wensen, maakt dat ik me begrepen voel en met vertrouwen de samenwerking ben aangegaan”, voegt hij toe.

Duurzame keuzes in mobiliteit

Wouter leaset een aantal zakelijke auto’s bij ProMobility, voor zijn consultants en zichzelf. Dat begon met een combinatie van operational lease en shortlease, maar nu maakt hij alleen gebruik van operational lease. Alle auto’s die hij bij ProMobility leaset zijn elektrisch. “Ik heb nog een aantal auto’s bij een ander leasebedrijf onder contract. Wanneer die leasecontracten aflopen, breng ik die auto’s ook onder bij ProMobility, omdat ik graag wil dat alles onder één dak zit en ik volledig vertrouw op hun expertise.”

Efficiënt en klantgericht contact

Het contact met Richard verloopt altijd soepel en efficiënt, vertelt Wouter: “Hij staat altijd klaar om te helpen en eventuele vragen of problemen snel op te lossen. Zo is er eens schade gereden en dat werd prettig opgepakt. Ik laat dat graag bij de dealer zelf regelen, bij ProMobility is dat geen enkel probleem. Die flexibiliteit en klantgerichtheid waardeer ik enorm.”

Persoonlijke details maken het verschil

“Het zijn juist de kleine persoonlijke details die het verschil maken. Zo heeft ProMobility mijn laadpalen geregeld, waarbij ze zelfs mijn bedrijfslogo van RecX hebben verwerkt. Dat is typisch zo’n detail waaruit blijkt dat ze echt oog hebben voor hun klanten en hun behoeften”, voegt hij toe. “Het is deze combinatie van professionaliteit en persoonlijke aandacht die ervoor zorgt dat ik graag klant blijf bij ProMobility. Dat is een werkwijze die ik zelf ook nastreef met RecX. Daarom passen we goed bij elkaar.”

Terug naar alle blogs