5 diensten die je altijd van ons kan verwachten

29 januari 2019

Of het nu aan het einde van het jaar, tijdens de nieuwjaarsborrel of al een aantal weken na nieuwjaarsdag, heel veel mensen maken goede voornemens. Altijd goed om mooie plannen voor het komende jaar te maken en om even te stil te staan bij het jaar dat voorbij is.

Wij doen dat ook, met ons hele ProMobility-team. Wat voor ons belangrijk is en wat echt in het DNA van al onze medewerkers zit, is persoonlijke aandacht en service. We dragen jou als leaseautobezitter op handen – of je nu een heel wagenpark bij ons onderbrengt, of alleen de lease auto waar je als zelfstandig ondernemer zelf in rijdt. Het houdt bij ons niet op bij het afsluiten van de leaseovereenkomst, maar ook daarna blijven we jou graag zo goed mogelijk ondersteunen.

Vijf keer ‘Altijd … bij ProMobility’

Hoe we dat doen? Door activiteiten op elkaar af te stemmen, door samen te werken met betrouwbare partners en door met je mee te denken. Bijvoorbeeld bij zaken als onderhoud en schadeherstel. Dat zijn immers vaak tijdrovende activiteiten, terwijl jij er juist bij gebaat bent om zo min mogelijk tijd te verliezen en je te focussen op jouw eigen bedrijf. Wij helpen je daarom zo weer op weg met vijf keer ‘Altijd … bij ProMobility’:

1. Altijd maar één keer je auto wegbrengen en ophalen

Gepland onderhoud of plotseling brandende lampjes. Winterbanden en zomerbanden wisselen. Tijd voor een grote beurt of juist een kleine. Schadeherstel en dan ook nog een APK-keuring… Het is de welbekende Wet van Murphy, vaak komt alles ineens tegelijk. Voor je het weet heb je verschillende afspraken bij verschillende garages of herstelbedrijven voor je auto en rijd je van hot naar her. Maar als je in een lease auto van ProMobility rijdt, dan hoef jij maar één keer je auto weg te brengen (en weer op te halen). Als deze daarna verplaatst moet worden voor onderhoud of herstel, dan regelen wij dat iemand anders dat voor jou doet.

2. Altijd mogelijkheden voor een tijdelijke auto

Soms heb je een tijdelijke auto nodig. Voor jezelf of voor medewerkers. Wat doe je dan? Even een auto huren? Dat kan, maar dat is niet altijd de meest voordelige optie. ProMobility biedt verschillende mogelijkheden op het gebied van shortlease. Vooraf brengen we jouw wensen in kaart, zetten we de kosten op een rij en beoordelen we of shortlease in jouw situatie handig is.

3. Altijd snel vakkundige hulp ter plekke

Als je pech hebt onderweg of schade hebt gereden, dan is dat al vervelend genoeg. Als je dan ook nog eens niet verder kunt rijden zonder hulp, dan wil je maar één ding: snel deskundige assistentie. Daarom werken wij samen met hulpdiensten die doorgaans binnen een uur bij jou zijn. We zeggen ‘doorgaans, omdat wij natuurlijk geen invloed hebben op files, weersomstandigheden en wegwerkzaamheden. Onze hulpdiensten helpen jou in ieder geval zo snel mogelijk weer op weg of brengen je naar de dichtstbijzijnde garage. Zowel in Nederland als in het buitenland!

4. Altijd een manier om een auto van A naar B te brengen

Stel, je hebt een nieuwe medewerker aangenomen die in een zakelijke lease auto gaat rijden. Dan is het soms lastig om een goed moment en goede locatie te kiezen voor de aflevering van de lease auto. Niet altijd is iemand in de gelegenheid om zelf vervoer te regelen naar de autodealer. ProMobility werkt daarom samen met een studentenchauffeursdienst die de lease auto (tegen een gering tarief) op iedere gewenste plek in Nederland kan bezorgen. Bij de nieuwe medewerker thuis bijvoorbeeld, of op de werkplek.

5. Altijd makkelijk je oude lease auto omwisselen voor een nieuwe

Een lease auto heb je niet voor eeuwig. Vaak zoek je – eventueel met hulp van onze leaseadviseurs –  na een periode van vier tot vijf jaar naar een nieuwe lease auto. Dan komt er ook een moment dat je de ene auto moet inleveren en de andere moet ophalen. Als je bij hetzelfde merk blijft en bij dezelfde autodealer is het niet zo lastig. Maar als je van merk of autodealer wisselt wordt het vaak een ander verhaal. Daarom kun je jouw ‘oude’ lease auto van ProMobility gewoon altijd inleveren op de locatie waar jij je nieuwe lease auto ophaalt. Wij regelen vervolgens de rest.

Op deze vijf manieren proberen wij van de nood zoveel mogelijk een deugd te maken en verlies jij zo min mogelijk tijd door toestanden met onderhoud, schadeherstel en autowissels. Heb je hier vragen over of wil je meer weten over de persoonlijke benadering van ProMobility bij het leasen van een zakelijke auto? Lees dan bijvoorbeeld hoe onze klanten onze dienstverlening ervaren. Of stel snel je vraag telefonisch, per e-mail of via de website.

Terug naar alle blogs